---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Selamat Menyambut Tahun Baru 2016 semoga kita sentiasa mendapat keberkatan Allah.

Sunday, August 9, 2009

Gotong Royong Pada 9hb Ogos 2009

Tn Haji Kamal sedang membuang sisa tanah dan kotoran yang tersumbat dari longkang. Kerja bang.. kerja bang
Tn Hj Rahim terkejut... tengah sedap-sedap mengolap, ado pulak wartawan ambik gambar... apo lah ekau. Lap tingkap tu Hj... jangan pecah udah
Ini Azman.. Pro dalam bidang-bidang speaker and sound system... Surau dapat speaker baru!!! Lepas ni suara Imam jadi komersial ler... tak caya... jap lagi Tn Syed test... 1..2..3
Tn Syed pagi-pagi dah terpacak kat luar surau... menyembur air ke tembok pagar surau yang berlumut tu... Mana anak buah lagi Tn Syed...
Ha...... Ajis..Ajis... Sampai kona baring dibuatnya... Itu kipas yeop... bukan motorsikal.. kalau nak rempit pun kat luar ler.. Ajis ni memang suka buang isi perut kipas ni.. terburai hah!!! Akhirnya, kipas tu beroperasi semula
Aiiikk....!!! Ini apa hal si Hamzah ni... cuci kolah rupanya... jangan kau melepas kat situ sudah lah Hamzah ooiiii.. Yang Tn Hj Kamal tu dok main water-jet buat apa.. sembur je lah si Hamzah tu hah
Tengok.... betapa berganding bahunya ahli qariah kita ni... berat sama dipikul, jinjing kau soranglah bawak...hahhaa...
Alamak!!! Bila pulak surau kita ada MUSK MAN... Isyhh..hari ni Pak Leh tak niaga.. semata-mata nak jadi MUSK MAN kat surau.... lap jangan tak lap..
Ceeeewahh.... Tn Hj Mej Tahiyyat ni boleh servis Air-Cond rupanya...betul ke ni.. ke dok cari semut dalam tu... hehehee
Hah.... Ni tak lain tak bukan lah ni... dah penat lelah..eloklah tu pekena teh tarik secawan, sembang-sembang mana yang patut.. Hj Jabbar jadi leader ni.. hehhee