---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Solatlah diawal waktu, perkara yang disukai Allah. Amalkan solat witir, kerana Allah menyukai witir(tidak berpasangan/ganjil). Banyakkan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Thursday, February 12, 2009

Tn Hj Razi kemalangan motorsikal

Sedikit terlewat tetapi belum terlambat. Tn Hj Mohd Razi bin Hasan salah seorang jemaah kita yang lebih dikenali sebagai "Ketua Pembangkang" telah terlibat dalam kemalangan pada hari Selasa 10hb Feb 2009 ketika sedang menunggang motorsikalnya menuju ke Surau At-Tarbiyyah untuk solat Maghrib.

Beliau sedang mengekori sebuah kenderaan MPV di hadapan beliau, tiba-tiba sebuah Toyota Rush dari arah hadapan yang dipandu oleh seorang wanita telah membelok ke kanan secara tiba-tiba sebaik sahaja melepasi belakang MPV, tanpa menyedari Tn Hj Razi kita sedang mengekori di belakang MPV.

Malang tidak berbau. Pepatah ada mengatakan, motorsikal ni ibarat mentimun dan pisau. Dia menggolek pun kena, pisau mencincang pun dia kena. Beliau mengalami luka-luka kecil di kedua-dua belah kaki dan sedikit bibir akibat tersungkur ke jalanraya.

Walaubagaimanapun, pergelangan tangan kanan beliau patah. Beliau telah dirawat di Hospital Ampang Puteri, Ampang dan mulai petang semalam, tangan kanan beliau telah mula disimen. Beliau masih ditahan diwad 515 untuk menjalani ujian X-Ray sekali lagi pagi ini dan insyallah akan keluar hari ini atau esok.


Maklumat akan dikemaskini nanti.

No comments:

Post a Comment