---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Solatlah diawal waktu, perkara yang disukai Allah. Amalkan solat witir, kerana Allah menyukai witir(tidak berpasangan/ganjil). Banyakkan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Friday, September 18, 2009

Selamat Menyambut Hari Raya Idilfitri 1430H


Assalamualaikum w.b.t


Dikesempatan ini, kami semua AJK Surau At-Tarbiyyah mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Idilfitri 1430H kepada semua ahli qariah semoga Hari Raya tahun ini lebih bermakna buat saudara/i sekalian.


Alhamdulillah, dengan berkat Allah s.n.w kita telah pun hampir mengakhiri sebulan berpuasa, bertarawih dan bertadarus bersama-sama. Semuanya berjalan lancar seperti yang dirancangkan. Namun kita hanya merancang tapi Allah jua yang lebih baik perancanganNya.


Dengan itu, kami semua AJK Surau At-Tarbiyyah memohon kemaafan zahir dan batin jika selama ini ada tutur kata dan perbuatan yang menyinggung perasaan mana-mana ahli qariah. Sama-samalah kita meneruskan usaha untuk terus mengimarahkan surau kita.


Akhir kata, Selamat Menyambut Idilfitri Minal Wafa-izin, berhati-hati memandu pulang ke kampung halaman dengan selamat, ingatlah yang tersayang.


Jazakallah.

No comments:

Post a Comment