---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Solatlah diawal waktu, perkara yang disukai Allah. Amalkan solat witir, kerana Allah menyukai witir(tidak berpasangan/ganjil). Banyakkan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Thursday, January 19, 2012

Kelas Bimbingan Al-Quran


Assalamualaikum w.b.t.
Pihak pengurusan Surau At-Tarbiyyah mengalu-alukan pendaftaran baru bagi Kelas Bimbingan Al-Quran bagi anak-anak berumur dari 7 - 17 tahun yang akan bermula bulan Febuari'2012 nanti dengan kekerapan 3 hari seminggu.

Kelas bimbingan ini akan dibimbing oleh Ust Shahrolnizam dengan dikenakan yuran sebanyak RM30 sebulan. Pembelajaran Al-Quran ini amatlah penting dan menjadi wajib bagi kita sebagai seorang Islam, apatah lagi anak-anak yang diibaratkan kain putih yang bersih, bergantunglah kepada kita sebagai ibubapa mencorakkan rupa dan gayanya kain putih tersebut.

Gunalah sebaik mungkin peluang yang terhidang ini, semoga anak-anak kita dapat mendalami ilmu asas bacaan Al-Quran dengan betul. Kepada yang berminat bolehlah menghubungi Tn Hj Hamzah ditalian 019-240 2611 atau Sdra Fuad ditalian 019-275 6040.

1 comment:

  1. Kelas Bimbingan Al-Quran nampak macam tak ada sambutan je... Kelas Tuisyen berebut, mahal pun tak apa...betul ke ni???

    ReplyDelete