---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Solatlah diawal waktu, perkara yang disukai Allah. Amalkan solat witir, kerana Allah menyukai witir(tidak berpasangan/ganjil). Banyakkan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Friday, September 28, 2012

Mesyuarat Agong Tahunan Kali ke-9

Alhamdulillah, malam semalam telah berlangsungnya Mesyuarat Agong Tahunan Kali ke-9, bagi membentangkan Laporan Tahunan 2011 seperti yang telah dihantar kepada Pejabat Agama Islam Daerah Gombak.

Mesyuarat bermula selepas solat maghrib, jam 7:45 malam, dengan dihadiri oleh lebih kurang 40 ahli jemaah. Pengerusi Surau At-Tarbiyyah, Ir Tn Hj Syed Salim telah mempengerusikan sendiri majlis tersebut dan doa selamat telah dibacakan oleh Imam Hj Raduan.

Mesyuarat dimulakan dengan membentangkan Minit Mesyuarat Agong Kali ke-8 dan telah disahkan oleh Hj Raduan dan disokong oleh Tn Hj Amran Haron. Laporan Kewangan  berakhir Disember 2011 dan Ogos 2012 telah dibentang oleh Bendaharim Tn Hj Hamzah Mohamad.

Mesyuarat ditangguhkan pada jam 9:15 malam. Berikut adalah beberapa keping gambar yang sempat dirakam oleh Tn Hj Kamal.... Thx bro....
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment