---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Solatlah diawal waktu, perkara yang disukai Allah. Amalkan solat witir, kerana Allah menyukai witir(tidak berpasangan/ganjil). Banyakkan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Saturday, October 11, 2008

Majlis Hari Raya Teratak Hj Rasali

Alhamdulillah. Majlis Idilfitri yang berlangsung malam tadi di Teratak Hj Rasali berjalan dengan begitu baik sekali dengan penuh sifat ukhwah dan persaudaraan yang terjalin mesra. Para jemaah ke rumah beliau selepas solat Isyak diketuai oleh Tn Pengerusi kita Ir Tn Hj Syed Salim dan para AJK Surau.
Tn Hj Rasali menyambut kedatangan tuan imam, Tn Hj Riduan dengan penuh kemesraan yang telah terjalin sekian lama tetapi tidak lupa bermaaf-maafan.


Kelihatan Tn Pengerusi bersama Tn Hj Ghazali, Tn Hj Rahman, Tn Hj Rahim, Tn Hj Riduan dan Tn Hj Bahadum sedang menikmati juadah yang disediakan..... Ummmmppphh








Seronoknya makan... Sdr Bendahari kita Hamzah dan Tn Hj Razi tak putus-putus menikmati juadah sejak sampai. Dah berapa kali tambah dah ooiii..... Orang belakang amacam??






Tn Hj Zakaria, bilal Masjid Bukit Indah pun ada mai sekali.. Dikenali sebagai Pak Ya, orang Kedah, bab makan bagi "no problem", habaq mai tang mana, bila?




Setiausaha kita, Tn Hj Zakaria yang dikenali juga sebagai Pok Ya dah nak beransur tu, tinggallah Sdr Shaharuddin tu sorang-sorang, pulon Din, pulon.....mana-mana yang akhir tu cuci pinggan yaaaaa..
Sdr Kamal dan Aziz, sedang khusyuk mendengar cerita dari Sdr Hj Man... Pasal balik raya baru ni lah tu.. Jem kat tol Juru, Pulau Pinang


Majlis raya rumah dia orang bila??? Cepat lah bagi tau...

1 comment: