---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Solatlah diawal waktu, perkara yang disukai Allah. Amalkan solat witir, kerana Allah menyukai witir(tidak berpasangan/ganjil). Banyakkan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Wednesday, October 6, 2010

Majlis Sambutan Idilfitri 1431H


Alhamdulillah, syukor kita kehadrat Allah SWT, sepertimana yang dirancangkan, Majlis Sambutan Jamuan Eidul Fitri Surau At-Tarbiyyah bagi tahun 1431H telah berjaya diadakan pada 3hb Okt 2010. Keadaan cuaca yang terang benderang turut meraikan para tetamu yang berkunjung.




Majlis yang bermula pada jam 10.30 pagi hingga jam 2.00 ptg telah menerima kedatangan anak-anak kariah dan para jemputan dalam suasana yang meriah sekali.

Turut hadir sama ialah YB Hj. Khassim b. Abdul Aziz dan isteri serta AJK Masjid Bukit Indah dan surau-surau berdekatan. Turut hadir juga tetamu istimewa iaitu anak-anak yatim dari Darul Hayah, Kg. Melayu, Ampang yang dikelolakan oleh Tn Hj Khalil.

Walaubagaimanapun, pihak pengurusan Surau At-Tarbiyyah memohon maaf kerana ada sebahagian jemputan yang tidak dapat menikmati beberapa menu jamuan yang disediakan kerana habis lebih awal waktu. Kekurangan yang berlaku ini amatlah dikesali dan diharap tidak berulang lagi dimasa akan datang, InsyaAllah.

Terima kasih diucapkan kepada semua AJK dan juga ahli qariah yang terlibat bagi memastikan majlis jamuan hari raya tahun ini berjalan dengan lancar.

Berikut adalah beberapa keping gambar yang sempat dirakam pada majlis tersebut. Gambar-gambar lain akan ditampal dipapan kenyataan surau dalam masa terdekat ini. Semoga majlis ini dapat merapatkan lagi ukhwah sesama kita dan memartabatkan Islam secara amnya.



Atau anda boleh terus ke laman web dibawah: Sila klik:

http://picasaweb.google.com/adinor88/Raya2010#slideshow



No comments:

Post a Comment