---- B e r i t a ~~~ S e m a s a ---

Solatlah diawal waktu, perkara yang disukai Allah. Amalkan solat witir, kerana Allah menyukai witir(tidak berpasangan/ganjil). Banyakkan selawat keatas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Sunday, December 5, 2010

Selamat Pengantin Baru YM Raja Nazri dan Dayang Aimi Shahira

Selamat Pengantin Baru kepada YM Raja Nazri b Raja Aziz dan pasangannya Dayang Aimi Shahira binti Mustapha Kamal yang telah selamat diijabqabulkan di Masjid Bukit Indah pagi tadi Ahad, 5hb Dis 2010.

Majlis meraikan pengantin telah diadakan di kediaman YM Hj Raja Aziz di No:68, Jln Bukit Indah 1/9, Tmn Bukit Indah tepat jam 12:00 tgh. Kedua-dua mempelai turut tiba jam 12:00 tgh 2 jam lebih awal dari yang dijadualkan.

Sanak saudara dan sahabat handai memenuhi khemah jamuan yang telah dihidangkan dengan sajian dari Faris Catering. Untuk makluman, pengantin perempuan Dayang Aimi Shahira adalah anak kepada pelakon terkenal Sdra Mustapha Kamal.

Majlis berakhir tepat jam 4 ptg. Kita doakan semoga kedua-dua mempelai dapat hidup dengan aman damai, bahagia keakhir hayat, dikurnai zuriat yang soleh dan solehah dan sentiasa mentaati perintah Allah snw.

Kepada YM Hj Raja Aziz dan isteri Hjh Haznah, Selamat menerima menantu semoga berbahagia disamping anak dan cucu.

YM Hj Raja Aziz juga turut mengucapkan jutaan terima kasih atas kerjasama ahli qariah yang turut membantu dalam menjayakan majlis tersebut. Antara gambar yang sempat dirakam:


No comments:

Post a Comment